9 Ağustos 2014

Pierre F Estheticians Formula - Gentle Peel Off Mask


Pierre F Nazik Soyulabilen Yüz Maskesi

İlk ürün yorumum için çok sevdiğim ve hevesle aldığım bir ürün seçmek istedim. Gratis'e özel bir marka olan Pierre F'in Nazik Soyulabilen Yüz Maskesi.

İlk aldığımda scrub ve maskesinin deneme boylarını almıştım. Ürünlerin deneme ve seyahat boylarını ne kadar sevdiğimi zaman içinde siz de fark edeceksinizdir. Deneme boyunun çoğu maske gibi tek kullanımlık olacağını beklerken tam üç kere kullandım. Bereketli ürün deriz ya, benim için de öyle oldu.


Özellikleri: Şeffaf, kıvamlı bir jel. Yoğun ve hoş bir kokusu var. Başta burnuma garip gelse de sonraki kullanımda alıştım ve sevmeye başladım. Soyduktan sonra yüzünüzde koku bırakmıyor.


En sevdiğim özelliği ise paraben, ftalat, PEG'ler ve sülfat gibi zararlı maddeler içermemesi. Ayrıca hayvanlar üzerinde test edilmemiş. Gümüş buna çok sevindi.


Açıldıktan itibaren 2 yıl kullanım ömrü var. Bu 175 ml lik boyu kolay kolay bitecek gibi durmuyor zaten.



Pierre F Nazik Soyulabilen Yüz Maskesi

Kullanımı: Ben cildim kuruyken uyguluyorum. Gözlere, özellikle de saç ve kaşlara gelmemesine dikkat edin, sağ olsun ne kadar kıl tüy varsa çekip alıyor. Yapışkanlığı çok güçlü bir maske. Bu sebeple soyarken biraz canınızı yakabilir. Söylenene uygun olarak 5-10 dakika içerisinde kuruyor ve soyulabilecek hale geliyor. Yalnız çok ince bir katman halinde uygularsanız soymaya başlamak bir işkenceye dönüşebiliyor, çok kalın uygularsanız da kurumayan bölgeler kalabiliyor. Ben kararında kullanmaya çalışıyorum.


Oldu da kaşınıza, saçınıza değdirdiniz ve bunu maske kuruyunca fark ettiniz. Suyla durulamaya başlarsanız o kısım tekrar jel kıvamını alıp temizlenebiliyor. Panik yapmamıza gerek yok.


Biterse bir daha alır mıyım? Koşa koşa alırım. Kendisi şu ana kadar kullandığım en iyi maske olabilir. Yanlış hatırlamıyorsam 15 liraya yakın bir fiyatı vardı, ben indirimdeyken 9 liraya almıştım. Fiyatı uygun, etkisi güzel. Daha ne isteyebilirim ki? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder